Saturday, June 25, 2016

Παθήματα..πάθη...κ Διαγράμματα ΑΡΑΙΓ ΑΛΦΑ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΧΑΕ ΜΠΕΛΑ ΕΕΕ

Ιδιαίτερα όσοι με παρακολουθουν αρκετό καιρό, θα έπρεπε να έχουν μάθει κάποια πραγματα..
Εννοείται πως δεν εφικτό να είμαι μέσα σε όλα αλλά τουλάχιστον έχω αποδείξει πως μπορώ
να αφουγκραστώ τουλάχιστον τους κινδύνους γύρω μας..
Αξιοποιώντας την τετράγωνη λογική μου, γνώση και εμπειρία της "ιστορίας", φθάνω σε
κάποια συμπεράσματα που αποδεικνυονται τελικά αρκετά ρεαλιστικά..



ΟΧΙ...δεν θα επαναλάβω πάλι τα βήματα..
Να ανατρέξετε πίσω και εσείς να μελετήσετε πάλι..
Το blog είναι γεμάτο..

Δεν είναι μόνο αυτό..Παρασυρθήκαμε από το BREXIT χωρίς να δίνουμε καθόλου 
βάρος στο επόμενο και άμεσο γεγονός του ΣΚ το οποίο είναι οι εκλογές στην Ισπανία.. 
Λέω στον εαυτό μου.."Ρε κολλητέ (σημ. ο εαυτός μου) δεν αναφέρεις πως έρχονται 
οι εκλογές γιατί είμαι σίγουρος πως πολύς κοσμάκης βλέπει το -30% και έχει τρελαθεί πάλι..."

Πείτε μου...

Μα είστε ΤΌΣΟ τζογαδόροι...? Δεν υπολογίζετε τπτ? Δεν μπορείτε να διακρίνετε και
να ζυγίσετε τους κινδύνους...? 

Τι να πω...Σηκώνω τα φτερά μου ψηλά...

Τα θετικά σενάρια καταστράφηκαν μέσα σε 1 ημέρα..
Θα πανηγυρίζουν οι υποστηρικτές των κακών σεναρίων..

Με ένα προγραμματισμένο τυχαίο γεγονός...

Και πάλι σηκώνω τα φτερά μου ψηλά...Δεν υπάρχει καμία λογική εδώ.. Μα καμία..

Καλά μπάνια!!

THEHAWK








No comments: